MSDN Academic Alliance pune la dispozitia facultatii si studentilor cele mai noii medii de dezvoltare, servere si platforme Microsoft. Departamentele membre pot instala uneltele software pe statiile din laboratoare in scop didactic si pentru cercetare, si pot permite accesul la aceste resurse cadrelor didactice si studentilor, pentru utilizare si instalare pe computerele personale.
Pentru ca să poţi descărca software gratuit şi cu licenţă:
Contul creat acum, la inscrierea pe lista, NU este contul cu care puteti folosi sistemul MSDN AA.
Salut, sunt student in anul 2 la UPT Fac. Constructii, sectia ICE, am facut cererea pentru MAP cam acum 2 saptamani, cu datele mele 100% corecte, pt ca am primit mail de confirmare. In mailul de confirmare zice "MAP isi rezerva dreptul sa respinga o inregistrare daca se constata ca exista dubii asupra datelor furnizate, sau datele nu sunt reale. Veti fi anuntat(a) prin e-mail in cazul luarii unei decizii nefavorabile." , eu nu am primit nici un mail cu "decizie nefavorabila". Aici pe forum zice undeva ca dureaza maxim 7 zile sa mii se activeze contul de unde pot downloada software licentiat, nici acum dupa aproximativ 2 saptamani nu am primit nici un mail care sa imi zica ca am contul activat. Am incercat sa ma loghez pe http://msdn63.e-academy.com/elms/Storefront/Home.aspx?campus=msdnaa_nl4210 , nu merge mailu meu, si n-am primit nici o parola de la MSDNAA. Am incercat sa ma loghez pe http://ms.upt.ro/microsoft/elearning/ , daca bag userul si parola cu care m-am inregistrat, primesc eroarea asta